Jak przygotować DOCHODOWY kurs online w 4 krokach i sprzedawać go w automatyczny sposób,
nawet jeśli teraz nie masz pomysłu na temat

Zobacz jak zarobiłem 45 318 zł mając w ofercie jedynie 3 kursy!

Co sprawia, że jedne kursy sprzedają się jak szalone,
a na inne nie ma żadnego popytu

Od 2017 roku obserwuję rynek kursów online. Spotykam ludzi, którzy sprzedają je w całkowicie zautomatyzowany sposób i mają setki klientów miesięcznie. 

Nie mają ogromnych zespołów pracowników – często sami prowadzą biznes. Nie muszą płacić za wynajem biura, specjalistyczny sprzęt czy wynagrodzenia, które czynią każdy biznes ryzykownym. Nie potrzebują tego.

Wyobraź sobie ludzi (być może nawet obserwujesz ich na Instagramie czy Facebooku), którzy pracują sobie z dowolnego miejsca na świecie, mając przy sobie jedynie komputer i dostęp do internetu.

Pomyślałem sobie, że ten model biznesowy jest prosty do skopiowania. Wystarczy jedynie nagrać kurs, stworzyć platformę, dodać opis, wskazać cenę i gotowe!

No więc przygotowałem kilka długich, obszernych kursów o wystąpieniach publicznych i sprzedaży (bo na tym znałem się najlepiej). Były naprawdę świetne i dawały ogromną wiedzę. Stworzyłem stronę www, platformę, połączyłem to wszystko z systemem płatności, a nawet zaplanowałem i wrzuciłem pierwsze posty na Instagrama, żeby pozyskać klientów.

ALE… jakoś nie było żadnych zamówień…

Sprzedałem raptem kilka szkoleń i tyle. Byłem w szoku! Jak to możliwe?! Przecież zrobiłem DOKŁADNIE to samo co inni, którzy sprzedają setki kursów w miesiącu. A nawet miałem lepszy i bardziej rozbudowany produkt niż oni. Co jest grane…

Tak straciłem dziesiątki godzin na przygotowaniach treści, prezentacji, nagrywanie, montowanie i tworzenie strony. Pierwsze porażki mnie jednak nie zniechęciły – nie od razu Rzym zbudowano…

Jak to robią NAJLEPSI twórcy na świecie...
czyli fundamenty dochodowych kursów

Wiedziałem, że coś jest nie tak i coś musiałem przeoczyć. Wróciłem więc do śledzenia mojej konkurencji – tego jakie mają produkty, jak je sprzedają, jak je reklamują. Obserwowałem ich reklamy, strony www, kupowałem i testowałem kursy. Pewnego dnia zrozumiałem, co robiłem źle!

ODKRYŁEM… że kluczem do sukcesu jest:

To był prawdziwy szok dla mnie. Chciałem iść zupełnie inną drogą – sprzedawać drogie, prestiżowe kursy, które będą wypełnione po brzegi wiedzą – tak, aby klienci otrzymali WSZYSTKO na dany temat. Na dodatek miałem wizję, aby stworzyć największą bazę szkoleń w Polsce! 

Dlaczego jednak to nie działało?

Bo ludzie nie mają czasu na długie kursy, nie potrafią utrzymać tak długo uwagi i tracą motywację z każdą kolejną godziną kursu…

Klienci chcą szybkich rezultatów. Chcą kupić kurs i chwilę później widzieć już efekty. Nie chcą wiedzieć WSZYSTKIEGO, lecz tylko to, co jest im NIEZBĘDNE, aby odnieść sukces. To zupełnie zmieniło moje podejście do tworzenia kursów.

Miało to jeszcze jeden duży plus – takie krótkie kursy robiło się znacznie szybciej. Jeden wieczór na rozpisanie treści, drugi nagrania, a trzeciego już wisiał na stronie do zakupu. Co za genialna metoda!

I tu pojawia się kolejne ALE. Stworzyłem tak kilka kursów – krótkich, szybkich i dających efekty.

ALE nadal nie widziałem rzeki klientów ani zamówień…

Wpadło ich kilka, ale każde po kilkadziesiąt złotych, co po odliczeniu podatków sprawiło, że nadal byłem na stracie. Znowu nie wyszło…

Biznes chyba nie jest dla mnie...

Miałem już ochotę naprawdę się poddać. Myślałem o zmianie branży albo i o pracy do końca życia na etacie. Coś mi nie wychodził własny biznes…

Byłem jednak uparty. Motywacja do zarabiania na zautomatyzowanej sprzedaży bez ryzyka finansowego, możliwość pracy z każdego miejsca na świecie (zawsze marzyłem, aby móc podróżować i tylko co jakiś czas spojrzeć do telefonu czy biznes się kręci) i wizja wysokich zarobków była silniejsza. To sprawiło, że nadal szukałem sposobu jak odnieść sukces w sprzedaży kursów online.

Brakujące 2 elementy układanki!

Drugi przełom nastąpił rok temu. Najpiękniejsze maile, które może otrzymać każdy początkujący twórca kursów – potwierdzenie nowych zamówień! UDAŁO SIĘ!

Zrozumiałem, że brakowało mi jeszcze dwóch elementów układanki:

Ścieżki Produktu wykorzystują tzw. lejek sprzedaży. Dzięki temu jesteś w stanie zarabiać na sprzedaży kursów za 17, 27, 37 czy 47 PLN. Jak? O tym szerzej powiemy sobie kiedy indziej, ale musisz wiedzieć, że zawsze musi być coś więcej, co możesz sprzedać i dodatkowo zarobić.

Analizie Rynku słyszałem wiele razy. Ale przecież JA wiedziałem, co jest dla moich klientów najlepsze! JA wiedziałem czego potrzebują, żeby odnieść sukces. Znałem ich problemy, bo JA je także przechodziłem. 

No niestety – słowo JA jest najgorszym słowem przy tworzeniu kursów. Najważniejszy jest odbiorca – JEGO potrzeby, JEGO oczekiwania, JEGO problemy. I to do nich musisz się odnieść tworząc kurs, aby klienci chcieli go kupić.

Tak oto zacząłem tworzyć kursy z wykorzystaniem nowej wiedzy i w końcu zacząłem widzieć zamówienia. Efekty widzisz na poniższym screenie. A na dodatek miałem jedynie 3 kursy – 2 krótkie i treściwe, które odpowiadały za 80% przychodu i jeden dłuższy pakiet.

Musiałem przejść długą drogę, stracić sporo czasu i pieniędzy, aby zrozumieć jak działa rynek i jak na nim zarabiać. 

Efekty? Łącznie w ostatnich latach sprzedając swoją wiedzę i umiejętności zarobiłem ponad 400 tysięcy złotych!

Nigdy bym nie pomyślał, że zarobię tyle pieniędzy w tak młodym wieku – połowę z nich zarobiłem jeszcze zanim ukończyłem studia! 

Nie mam lat doświadczenia zawodowego, nie ukończyłem specjalistycznych studiów czy kursów. Po prostu nauczyłem się czytać rynek i dopasowywać do jego potrzeb. Niezależnie od tego czy pracuję czy prowadzę własny biznes. 

Kluczem do moich zarobków był i zawsze będzie mój umysł! To najcenniejszy zasób, który posiada każdy z nas.

Gdybym tylko zrozumiał te
4 Filary Tworzenia Dochodowych Kursów wcześniej...

Czasu nie cofnę, ale chcę pomóc Tobie. Nie chcę, żebyś błądził tak jak ja. Żebyś testował wszystko sam, tracąc przy tym kasę, czas i nerwy. Po co, skoro możesz uczyć się na moich błędach…

Tak więc przez ostatnie miesiące zbierałem wszystko, czego nauczyłem się w trakcie ostatnich 5 lat tworzenia szkoleń. Opakowałem to w formę kursu, który podzieliłem na kilka części. Teraz oddaję w Twoje ręce pierwszą z nich, czyli „Dochodowy Kurs w 4 Krokach„.

Jak stworzyć kurs online, który będzie się sprzedawał
w oparciu o 4 Filary Dochodowych Kursów

Przyznaję, że stworzenie procesu, który pozwoli w kilku krokach przejść przez cały proces tworzenia dochodowych kursów online nie było proste. Wydawało mi się, że tego jest tak dużo, że potrzebne by było kilkudniowe szkolenie. Ale wtedy zdałem sobie sprawę, że przy każdym nowym kursie, który tworzę, podświadomie przechodzę przez 4 kroki:

KROK 1

Pomysł i projekt

Pierwszym etapem tworzenia każdego kursu online, jest wybór odpowiedniego tematu, a dokładnie niszy i problemu, który chcemy rozwiązać.

Tutaj dużo osób ma poważny problem, bo chcieliby stworzyć swój własny kurs, ale nie wiedzą na jaki temat, albo czy ten temat będzie dobry. Są na to sposoby, ale opowiem o nich zaraz.

Ten etap to także sprawdzenie pomysłu czy będzie rentowny. I nie mówię tutaj o metodzie: zrób, wrzuć na sprzedaż i zobacz co się stanie. Temat można zweryfikować dużo wcześniej i taniej. Jak? 

Poprzez analizę rynku oraz konkurencji. Jeśli jest popyt i konkurencja, to znaczy, że dobrze, a wręcz wyśmienicie. Musisz jednak wiedzieć jak to sprawdzić i na co zwrócić uwagę.

Gdy już masz pomysł, to czas na projekt. Jeszcze bez wypełniania go treścią, ale zaczynamy od stworzenia zarysu. Do tego też służy odpowiedni proces i narzędzia.

KROK 2

Treść kursu

astępnie czas na wypełnienie projektu wiedzą. Tutaj wyróżniamy dwa rodzaje treści – te, dzięki którym sprzedajesz oraz te, dzięki którym dajesz wartość. Obie z nich muszą być w odpowiedniej proporcji i łączyć się ze sobą.

Dobra treść do sprzedaży pozwala Ci zachęcić klientów do zakupu, jest ciekawa, wyróżnia się na rynku. (Niestety) to ona buduje wartość Twojego produktu.

W parze musi iść treść do dawania wartości, czyli po prostu merytoryczna. To ona stanowi najważniejszy (ale nie najbardziej wartościowy dla klientów) element kursu. Ona po prostu odpowiada za to, aby odbiorca osiągnął rezultat określony w części do sprzedaży. Musisz go maksymalnie uprościć i przekształcić w proces, którym klient będzie podążał.

Nieodzownym elementem w tym kroku jest także wybór odpowiedniej, chwytliwej nazwy oraz strategii cenowej. To także moment na kotwiczenie wartości kursu za pomocą m.in. bonusów, które należy odpowiednio rozplanować.

Efektem powinny być: atrakcyjny spis treści, który zachęci klientów do zakupu oraz prezentacja, która posłuży Ci do nagrań i poprowadzi odbiorcę aż do oczekiwanego rezultatu.

KROK 3

Nagrania kursu

W kroku trzecim nagrywamy kurs. Treści wideo są najszybsze w przygotowaniu, najbardziej skuteczne i wartościowe dla klientów.

Nagrywanie może wydawać się wielu osobom trudne. Szczególnie dla osób, które niezbyt się zaprzyjaźniły z technologią. Ale znów jest to coś, czego możesz się nauczyć. Wystarczy wiedzieć, jakich reguł należy przestrzegać, na co zwrócić uwagę i jakiego sprzętu użyć.

Najważniejszymi elementami nagrań są: wartość, dźwięk, obraz. O wartość zadbaliśmy w kroku 2, teraz czas na dźwięk i obraz. Celowo w tej kolejności, bo ludzie nie muszą Cię oglądać, ale słuchać już tak. Na szczęście uzyskanie profesjonalnej jakości dźwięku nie jest trudne i nie wymaga drogiego sprzętu.

Przez 3 lata nagrywałem mikrofonem za 50 zł i na dodatek telefonem. I wiele osób pytało mnie jak udaje mi się zapewnić tak wysoką jakość.

Drogi sprzęt wcale nie oznacza wysokiej jakości – trzeba go umieć obsługiwać. Dlatego rekomenduję najprostsze rozwiązania, bo są łatwe w obsłudze i tanie.

A studio? Niepotrzebne 😉 Wystarczy, że znajdziesz w miarę pustą ścianę w mieszkaniu, albo zrobisz porządek w tle.

Na koniec wystarczy dodać grafikę stworzoną za darmo w Canvie i nie musisz do tego zatrudniać grafika. Pokażę Ci jak zrobiłem swoją, którą widziałeś na początku tej strony.

KROK 4

Platforma

Ostatni etap do dystrybucja naszego kursu. Masz już wszystko, ale teraz należy złożyć elementy w całość i udostępnić ją klientom.

Zacznijmy od hostingu dla naszych nagrań wideo. Tutaj ważne są dwie kwestie: dostępność i bezpieczeństwo. Mam na myśli to, że filmy muszą być łatwo dostępne, szybko się wczytywać i nie wyświetlać reklam jak YT 😉 A bezpieczeństwo ma zapewnić brak opcji pobierania czy kopiowania naszych treści.

Do tego służą odpowiednie hostingi, które mogą kosztować fortunę (nawet $100 miesięcznie i więcej), ale możesz też skorzystać z rabatu 25% na Vimeo, który ode mnie otrzymasz i za kilkaset złotych rocznie mieć świetny hosting. Sam korzystam z nich od samego początku swojej przygody z kursami dlatego polecam z czystym sumieniem 😉

No a jak już mamy nagrania gotowe w sieci to czas na platformę szkoleniową. Masz dwie opcje: korzystasz z gotowych rozwiązań, albo tworzysz własną. Ja zawsze wybieram drugą opcję, bo daje to więcej możliwości dopasowania do własnych potrzeb, a wcale nie musisz być programistą. Przy okazji też jest to dużo tańsze.

MAMY TO! Twój kurs jest gotowy!

To już! Aż tyle i tylko tyle. Nie jest to trudne, ale wymaga nieco wprawy i przede wszystkim sprawdzonego planu. Bez tego możesz się pogubić, albo pominąć niektóre ważne elementy jak ja.

Proces, który Ci przedstawiłem opiera się na 4 Filarach Dochodowych Kursów, które poznałeś na samym początku:

Dodatkowo na każdym z tych kroków istotne są odpowiednie narzędzia, które pomogą Ci przejść przez wszystkie zadania w odpowiedni sposób. 

Dzięki nim mam pewność, że znajdziesz swój pomysł, sprawdzisz go przed wypuszczeniem na rynek, przygotujesz odpowiedni kurs, nagrasz go profesjonalnie no i udostępnisz w przystępnej formie swoim klientom.

Dochodowy Kurs w 4 Krokach

Wszystko, czego potrzebujesz,
aby stworzyć swój pierwszy dochodowy kurs online:

Wartość pakietu: 1 484 PLN

Teraz tylko: 37 PLN

Dochodowy Kurs w 4 Krokach
Co dokładnie znajdziesz w środku?

KROK 1 - Pomysł i projekt

KROK 2 - Treść kursu

KROK 3 - Przygotowanie produktu

KROK 4 - Platforma szkoleniowa

Czy na pewno każdy może stworzyć
i sprzedawać kursy online

W punktach na samym początku celowo podkreśliłem 4 rzeczy. To najczęstsze wyzwania, z którymi spotyka się większość początkujących twórców kursów.

Te 4 argumenty najczęściej blokują ludzi przed przygotowaniem ich kursu online. Czy słusznie? Zobaczmy…

Nie musisz być ekspertem!

Wystarczy, że będziesz o krok dalej niż inni!

90% rynku to osoby, które albo dopiero chcą zacząć, albo postawiły pierwsze kroki, ale nie mają efektów, albo nie mają pojęcia o tym temacie.

Nie musisz mieć także społeczności w Social Media ani budować swojej marki osobistej przy użyciu content marketingu. Pokażę Ci dużo szybsze i bardziej skuteczne metody 😉

Nie musisz mieć pomysłu!

Jeśli go nie masz, to nawet lepiej – duża część trenerów jest tak przywiązana do swojej tematyki, że nawet jeśli nie jest to rentowne, to próbują go nadal sprzedawać.

Pokażę Ci jak znaleźćsprawdzić i wybrać dochodowy temat. Dam Ci gotowe narzędzia, które Ci w tym pomogą.

Silna konkurencja to dobry znak!

Konkurencja oznacza, że rynek jest chłonny. Nie musisz być znany, aby się na nim pojawić. Wystarczy nieco się wyróżnić i przygotować dobrą ofertę.

Pokażę Ci jak stworzyć autorski proces w bardzo łatwy sposób, który umożliwi Ci wyróżnienie się na rynku.

Ponadto będziemy wykorzystywali naszą konkurencję do dotarcia do naszych potencjalnych klientów 😉

Nie musisz mieć pomysłu!

Nie musisz tworzyć hollywoodzkich produkcji. Jakość jest istotna, ale nie najważniejsza. Skup się na początku na zawartości, bo to ją klienci oceniają.

Pokażę Ci jak tworzyć nagrywać kursy. Jakiego sprzętu używać (taniego i dobrego).

Dochodowy Kurs w 4 Krokach

Wszystko, czego potrzebujesz,
aby stworzyć swój pierwszy dochodowy kurs online:

Wartość pakietu: 1 484 PLN

Teraz tylko: 37 PLN

Kim w ogóle jestem
żebyś miał się ode mnie uczyć

Cześć, tu Marcin Fester

Tworzeniem kursów online zajmuję się od ponad 5 lat. Na co dzień jestem trenerem biznesu i dyrektorem Działu Szkoleń w prestiżowej agencji nieruchomości. 

Prowadzę także własną firmę – spółkę MFC Group Sp. z o.o. i rozwijam markę Profengo.

Przez te wszystkie lata nauczyłem się wiele, od projektowania krótkich, aż po długie programy szkoleniowe. Tworzyłem je na potrzeby pracowników oraz do sprzedaży klientom zewnętrznym.

Jestem także akredytowanym trenerem i mówcą Brian Tracy International – międzynarodowej firmy szkoleniowej, co gwarantuje najwyższą jakość materiałów, które ode mnie otrzymasz.

Ta branża to dla mnie coś więcej niż tylko metoda na zarabianie. To sposób na realizację marzeń i celów. Nie tylko moich, ale przede wszystkim moich Klientów! Uwielbiam pomagać im i patrzeć jak dzięki temu się rozwijają.

Jest jeszcze jedna rzecz – nienawidzę teorii.

Testuję wszystko w praktyce. Muszę mieć świadomość, że opanowałem to zanim zacznę kogoś szkolić. 

I mam efekty – liczby, które to potwierdzają…

W ostatnich latach zarobiłem ponad 400 tysięcy na sprzedaży swojej wiedzy i umiejętności.

Dlaczego warto tworzyć kursy metodą 4 Kroków
i jak to przekłada się na Twój biznes

Nie wiem jak Ciebie, ale mnie to przekonało 5 lat temu i motywuje do dziś. 

Mimo wielu porażek podnosiłem się, szukałem rozwiązań i szedłem dalej. Gdyby nie ta lista korzyści już dawno bym odpadł. Ona jednak mobilizuje mnie do dalszej pracy, bo wiem, że to jest kluczem do spełnienia moich marzeń o życiu zawodowym i prywatnym.

Jeśli nadal się zastanawiasz
czy będzie to dobra decyzja

Jeśli dotarłeś do tego punktu i nadal się wahasz, to mam coś, co może Cię przekonać do dołączenia do kursu.

Nie chcę, aby strach przed tym, czy dobrze spożytkujesz ciężko zarobione pieniądze będzie wstrzymywał Cię przed skorzystaniem z wiedzy z tego kursu. Nie chcę, abyś kiedyś – tak jak ja, powiedział sobie „kurde, szkoda, że nie wiedziałem tego wcześniej”. Ja tak zmarnowałem ponad 3 lata i dopiero kilka kursów otworzyło mi oczy…

Dlatego właśnie chciałbym zdjąć z Ciebie to ryzyko! Dam Ci 90-dniową gwarancję satysfakcji. Otrzymasz dostęp do wszystkiego, co dla Ciebie przygotowałem, a jeśli w tym czasie stwierdzisz, że to nie dla Ciebie, że niczego się nie nauczyłeś, albo że to nie ten moment w Twoim życiu, to zwrócę Ci całą wpłaconą kwotę. Biorę też na siebie koszty związane ze zwrotem na Twoje konto.

Tak, pełne 90 dni dostępu do wszystkiego! Jest tylko jeden warunek. Nie myśl teraz o kwocie, którą zapłacisz za kurs. Skup się w 100% na jego treści i działaniach. Oceń efekty dopiero po jego ukończeniu i daj mi znać jak Ci poszło. Pomogę Ci, ale muszę widzieć Twoje zaangażowanie!

Tak więc, nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do kursu już dziś! 

Kliknij w przycisk poniżej i do zobaczenia w pierwszej lekcji!

Zobacz także jak Mariusz – uczestnik kursu, opisał to szkolenie po ukończeniu zaledwie kilku modułów.

„Miks technologiczno-marketingowo-handlowy” – i o taki efekt właśnie chodziło.

Pamiętaj, każdy krok to krok bliżej...

Wszystkie informacje, które znajdziesz na tej stronie bazują na doświadczeniach autora i osób z nim współpracujących. Zawsze przekazujemy najwyższej jakości wiedzę i informacje, ale nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Musisz wiedzieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem, a powyższe informacje mają za cel jego obniżenie. Nie gwarantują jednak sukcesu w każdym przypadku i nie możemy zapewnić, że uzyskasz identyczne lub podobne efekty. To zależy m.in. od branży, aktualnej sytuacji ekonomicznej, sprzedawanych produktów, popularności marki, itd. Możesz mieć oczywiście wyniki zbliżone, a nawet lepsze, ale także możesz nie mieć ich wcale. Wyłączona zostaje tutaj jakakolwiek odpowiedzialność autora oraz podmiotu odpowiedzialnego za prowadzenie tej strony.

Wszelkie prawa zastrzeżone @ 2022 | Profengo.com